#10 - Saker är annorlunda nu, men denna gången ska det funka.

2013-01-06 - 20:18:47 / 0 kommentarer. / Allmänt

Inatt/tidigt imorse (beror på hur man ser det), träffade jag en person jag inte träffat på fyra månader och som jag saknat enormt mycket. Visste inte alls hur jag skulle reagera när jag träffade honom igen, jag menar 4 månader är rätt lång tid och jag blev väldigt sårad när han bara slutade prata med mig :/.

Vi hade en mysig stund tillsammans inatt och vi båda vill samma sak. Jag tror att vi är mer på samma nivå nu, det känns så.
Har insett att jag saknar det vi hade då och att saker inte kan bli som det var då. Vi båda har förändrats mycket sen dess och det har varit lite av en berg&dalbana mellan oss. Ena stunden upp, andra stunden ner.
En annan grej jag har insett är att jag inte äger dig och att jag varit alldeles för hård mot dig. Förstår varför du tröttnade på mig, samtidigt som jag inte kan förstå det heller.
Jag bryr mig inte om du håller på med andra, det jag inte vet mår jag inte dåligt av och förresten träffar jag också andra nu så det är slut på svartsjuka och onödiga bråk. Vi äger inte varandra.

Det viktigaste just nu är att jag får ha dig i mitt liv igen. Vi båda vill samma sak och den här gången kan inget gå snett. För man lär sig väl av sina misstag? Jag ska göra allt jag kan för att få det att funka denna gången.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail:

Blogg:

Vackra ord:

Trackback
Till startsidan

Emma, 20 år.