#4 - ska lämna huset för första gången på tre dagar.

2012-11-21 - 12:33:06 / 0 kommentarer. / Allmänt

För första gången på 3 dagar ska jag snart lämna huset. Vet inte hur det kommer gå, det beror på hur mycket folk som är ute. Anledningen till att jag inte varit ute sen i Söndags är mitt psykiska mående. När jag mår så psykiskt dåligt som jag gjort de senaste dagarna vill jag bara isolera mig från folk och det är precis det jag gjort nu.
Ska man verkligen behöva ha det så? Finns inte mycket annat att välja på då jag inte är "tillräckligt deprimerad" för antidepressiva och ångestnedsättande (kan verkligen inte släppa det).
 
Då min kyl i princip är tom ska jag i alla fall gå och handla mat. Ska hämta ut en bok också, vilket känns rätt meningslöst eftersom att jag ändå ska hoppa av skolan. M



Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail:

Blogg:

Vackra ord:

Trackback
Till startsidan

Emma, 20 år.