#1 - första inlägget.

2012-11-19 - 14:56:48 / 0 kommentarer. / Allmänt

Tänkte att jag skulle börja blogga härifrån en del.
Har min andra blogg också och kommer antagligen fortsätta blogga därifrån med.
 
Vill ha någon av bloggarna till att lägga upp bilder, videos, musiktips osv i och den andra kommer bestå av massa text. Om allt mellan himmel och jord.
Min vardag, tankar och funderingar, känslor. jobbiga saker, fina saker osv. 
Vi får se hur det blir men det är så jag tänker nu.
Det kan hända att jag helt slutar blogga från den andra bloggen och bara börjar blogga här eller så blir det tvärtom, jag har ingen aning. Time will tell!
 
Är inte riktigt nöjd med min header så skulle behöva en ny.
Någon som är duktig på det och som har lust att göra en till mig? :)
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail:

Blogg:

Vackra ord:

Trackback
Till startsidan

Emma, 20 år.